budak tekun membaca
..you took my heart away..
even heart has boundaries
..<3 <3 <3 my lungly luply lovely lover <3 <3 <3..

Friday, November 23, 2012 | 11/23/2012 09:29:00 PM | 0 Babbling Minds



Ya Rabbi,

Saat air mata mengalir menahan kesakitan,
Kau berikanlah aku sehembus kekuatan


Aku berpesan bukanlah bermakna aku yang paling baik. 
Bukan juga bermakna aku yang paling solehah. 
Malah akulah si hamba yang tinggi melangit dosanya.

Cukuplah ini sebagai peringatan buat diri. 
Juga tanda sayang sesama insan.
Dan pertamanya mencari redha Tuhan.

Moga Allah sayang. 
Moga Allah redha  :')

Ya Rabbi,
Andai Kau kurniakan aku nikmat kesulitan,
Pintaku temanilah daku dalam mencari penyelesaian


assalamualaikum .
sahabat .

Older Post | Newer Post
The Webmaster

Mira Salleh


Ada nama yang baik...tapi tak punya sikap seindah nama yang baik...tak pernah berbahagia dengan kenyataan itu...terus belajar dengan kehidupan...ada waktu DIA memberi , maka akan ada waktu diambil-Nya kembali...being thankful for everyone who supports her to be a better person in life...sharing her precious moments and thoughts...her life is greatly colored by family and friends...a blog as a token of appreciation for everyone who lives in her world..

Navigations

Entries About Links

Tagboard



Powered by ShoutJax