budak tekun membaca
..you took my heart away..
even heart has boundaries
..<3 <3 <3 my lungly luply lovely lover <3 <3 <3..

you took my heart away ;)
Thursday, October 3, 2013 | 10/03/2013 05:05:00 AM | 0 Babbling Minds


سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum wbt :)

...♥♥♥  ♥♥♥...

bertemu dgnmu adalah takdirku..
menjadi temanmu adalah pilihanku..
tertawan hatiku padamu adalah yg terindah buatku..
mencintaimu merupakan anugerah kehidupan..
menyayangimu merupakan sebuah kebahagiaan..
ku mahu dirimu tahu ku selalu merindukanmu ppks..

every single word u say makes me fall deeper in love with u.. it's an irreplaceable feeling and u fulfill me.. thnxx my hubby..  :)

...♥♥♥ love u so much ppks ♥♥♥...

abg..
next meeting nnti bgitau ukey dear.. ;)
tyme meeting nnty sy akn jdi s/u yg formal kpd ketua pengarah yg ku kasihi .  hikhik :p
engat ag waktu tu engatkan umur abg upper than me.. sbb abg da second year.. rupenye kita sebaya.. hihi :p


neither this saturday nor sunday ni kena postpone mendaki Broga Hill sbb sygku ad training and friendly hoki kan..  hehe .  In Shaa Allah after  cuti Aidil Adha nnti kite pegy tgk sunrise sesama yep.. :)

maaf tau tdi battery lappy teroff.. tak sempat nap printscreen  mcm biasa kan.. hehe ♥♥♥
walau apepun.. trime kaseh sgt3 untuk segalanya syg... kerna tlh hadir menceriakan hari2ku.. :)

abg..
trime kaseh tau haritu bawak keluar kampus pegi pasar malam . hehe . erm kalau tak nap makan kat fep kan.. ad char kueh teow... tp tak tau kenapa tibe2 mira nap makan kat luar kampus . krik krik krik . hehe  :)

ukey.. esok kelas abg start pukul 8am kan.. hee :p
hati2 ukey.. sorri tau my dear.. lps teroff webcam tdi kite sembang lama pulak.. hehe . trus abg tetido lewat kan..
esok pegy kelas hati2 ukey..
saaayangggg dia sgt3 :)

selembut rindu yg dtg menyapa.. dga tau lagu ni.. hee ;)




...♥♥♥♥♥♥ love you so much ppks ♥♥♥♥♥♥...

our theme song  ;)

"I Knew I Loved You - Savage Garden"

Maybe it's intuition
But some things you just don't question
Like in your eyes
I see my future in an instant
and there it goes
I think I've found my best friend
I know that it might sound more than
a little crazy but I believe

[chorus:]

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life

There's just no rhyme or reason
only this sense of completion
and in your eyes
I see the missing pieces
I'm searching for
I think I found my way home
I know that it might sound more than
a little crazy but I believe

[repeat chorus]

A thousand angels dance around you
I am complete now that I found you 

...♥♥♥♥♥♥ love you so much ppks ♥♥♥♥♥♥...


Older Post | Newer Post
The Webmaster

Mira Salleh


Ada nama yang baik...tapi tak punya sikap seindah nama yang baik...tak pernah berbahagia dengan kenyataan itu...terus belajar dengan kehidupan...ada waktu DIA memberi , maka akan ada waktu diambil-Nya kembali...being thankful for everyone who supports her to be a better person in life...sharing her precious moments and thoughts...her life is greatly colored by family and friends...a blog as a token of appreciation for everyone who lives in her world..

Navigations

Entries About Links

Tagboard



Powered by ShoutJax