budak tekun membaca
..you took my heart away..
even heart has boundaries
..<3 <3 <3 my lungly luply lovely lover <3 <3 <3..

terharu hehe :)
Sunday, January 5, 2014 | 1/05/2014 03:58:00 AM | 0 Babbling Minds
سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum w.b.t :)

hikhik . hurm , senanye tga insomnia ni.. tak bule lelap.. hukhuk.. jadi , nap amek kesempatan ni untuk update blog larh . hee . sbb dah lama senanye nap update , tapi tak update2 ag smpai sekarang nih . hehe .

 erm , rasanya belum terlambat ag nap wish hepi new year kan ? hee .
selamat tahun baru dgn keazaman baru , harapan baru , semester baru , subjek baru , tarikh baru ( eceh) haa.. ap lagi eh ? hehe .

*azam tahun ini disarankan oleh popo setelah daku tak larat jogging haritu* hehe :p

pagi tadi dalam pukul 8.06am kami pegy jogging ag kat Tasik Kejut .  tapi tak smpai 3 pusingan diri ini dah penat . adeh . haritu pun sama tak larat jugak.. sorri my lungly luply lovely lover popo..  hehehe..

erm , sebenarnya terharu sgt dengan azam baru popo tahun ni.. :) time kacih tayunk !
ad tulis kat buku nota moko kan.. hehe..

1/1/2014 - 12.09 am - Foyer kejut 
*azam tahun baru itu dirahsiakan eceh hehe*

detail azam tahun baru yg berhitam putih . muley jdi bukti.. krik krik.. hehe . sy jadikan buku nota azam tahun baru tu sbg inspirasi study . hee . kalau mngntuk muley mind refresh . ngee ngee

erm , semalam popo ad ckp tentang something . hee . rasa terharu sgt ! popo suro ckp kat abah . hehe .
popo kata.. dah setahun kat ukm ni baru decide yewp.. hee .

dan perkara kedua yg popo buat terharu ialah "doa kedua" selepas doa makan . hehe .
first doa tyme kat tempat makan Jang yg kami gelar sbg tempat makan kucing sbb kucing kat situ selalu dtg kat meja kami . hee . dan  "doa kedua" yg kedua yakni  tyme breakfast kat cafe pagi tadi lps jog . hikhik .
haa.. engat ag tak doanya ? hehe ;)

perkara ketiga yg buat sy terharu yakni the hanging name keychain kat kereta tu .
hehe . maceh tayunk letak kat situ.. ngee ngee . ad minion . hehe .

perkara keempat yg mengharukan sy ialah tyme popo dtg jemput lps habes paper PD kat DTAMS . tyme tu hujan . hehe . maceh tayunk amek kami kat sana dgn kawan2.. hee . saaayangg dia sgt3 ! hee

perkara kelima yg sy terharu sgt3 jugak ialah status2 popo yg ad credit to my zaujah tu . hehehe . terharu sgt3 !

**************
Bak kata my zaujah......
Rappers dlm lagu nie guna bahasa arab.....
Huhu, juwm release tension..... 



 **************
Start for this whole new year...

There is a goal that we need to score...

While search something to keep myself calm,I remeber this song...

it's about our goal...



~dedicated first song for this year 2014...

#my_zaujah


***************
Tgh stress........
Gatal mencari-cari lagu korea......
Then tetiba terlayan lagu nie......
Jum layan sama2, bg yg nak layan jewp....

#For_u_my_zaujah.... 

****************
Every song has its own story...
From lyrics we carve our heart to the shape of love...
As we remember, this meaningful moment... 

westlife - i lay my love on u
hazama - ku relakan jiwa
mltr - you took my heart away
roxxane - listen to your heart
jikustik - puisi
savage garden - promise
scorpions - wind of change
motif band - tuhan jagakan dia
shania twain - from this moment
pasha ft adelia - penghujung cintaku
nsync - this is i promise you

#with_my_zaujah....
 — feeling loved.

****************
You're right my zaujah....

Why I do really bother about fire ants under my feet when there is a wall infront that i need to pass...

Really small matter is not big enough to fill your worry about bigger problems...

Let people satisfy about their arguing as we focus what need to do that much more important than just a piece of dirt...

As far, our problems much more bigger than anyone could guess as us silent over the hill than yelling with no guarantee what will come...

Really, I cannot thank more to Allah bcoz I get something beautiful in my life that is my zaujah....

#love_U_my_zaujah....

******************
There's no yes or no when you love someone.....
It's just happen... 

~To Broga we bring our sight together
#my_zaujah...
 — at Broga Hill.


*****************
Love is like a mountain , hard to climb ,
but once you get to the top , the view is beautiful. 

#Ungu_berkotak_kotak.......


***************
When I drown in the sea of problems, trapped in the typhoon of sickness, stucked in the traffic jam of works, she always have something to cheer me up! 
Trully, u're wonderful gift for me...
Credit this song for u;
#my_zaujahku 




*****************

#credit
#my_zaujah




***************
Berjiwang di pagi hari....

B: "Weee...weee... look there is rainbow...."
G: "Where it is? I don't see it"
B: "It across from my heart to yours... "
G: "     "


****************
Woman 
is created from a rib of a man,
not from his head to topple him,
neither from his feet to be walk upon.

it's from his side,to be treated equal
from beneath his arm,to be protected
very close to his heart,to be love by him.

#Aurora_blue_green_white 


****************
The rain is falling down....
Bring doughnut to my room....
Hear my wish to get a slice of it for my empty stomach....
But as the rain come with bless, I got more than I expected....
It is trully true....
Someone didn't come at that moment just to love you, but to complete you n always understand your tought n feelings...

Credit to;
#my_mom
#my_zaujah
#syukran_alhamdulillah
 — feeling special.



****************

アイシテル
まあありがとう 

(x phm pegi translate sendiri...  ) 




****************
Rezeki mlm ini....
Terima kasih sahabat utk aiskrim ini....
anyway, dh selamat msuk dlm perut.... 
 — feeling happy.

***************
Bila dapat S/U yg hyper...
mmg terbaik....
 — feeling wonderful.

****************
ukey.. dan sy tersangat3 terharu bile popo buat ini sbg cover photo . hehe . maceh tayunk ! ngee



**************

sebenarnya tga final exam nih . hehe . done two papers already . tp ni tga ad gap 5 hari untuk paper seterusnya . doakan yewp ! hehe .  uh ye , kat bawah ni dikongsikan doa :)
kpd my dear zauj popo yg bakal seat exam isnin ni.. chaiyok3 tayunk ! do ur best k ! hehe ;)



ukey , credit to my dear zauj : hee



ukey , dah pkul 3.57 am nih..
salam peperiksaan . hehe


love so much much my dear zauj popo ! tydo lelok.. ngee.. gudmunyte tayunk !
<3 <3 <3



Older Post | Newer Post
The Webmaster

Mira Salleh


Ada nama yang baik...tapi tak punya sikap seindah nama yang baik...tak pernah berbahagia dengan kenyataan itu...terus belajar dengan kehidupan...ada waktu DIA memberi , maka akan ada waktu diambil-Nya kembali...being thankful for everyone who supports her to be a better person in life...sharing her precious moments and thoughts...her life is greatly colored by family and friends...a blog as a token of appreciation for everyone who lives in her world..

Navigations

Entries About Links

Tagboard



Powered by ShoutJax